ЩОДЕННИК з виробничої переддипломної практики студентки Книш Вікторії Олегівни
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ МИХАЙЛА ДРАГОМАНОВА
ЩОДЕННИК
з виробничої переддипломної практики
студентки Книш Вікторії Олегівни
Педагогічний факультет
Кафедра педагогіки
освітньо-кваліфікаційний рівень: магістр
галузь знань: 01 Освіта /Педагогіка
спеціальність: 011 Освітні, педагогічні науки
освітньо-професійна програма: «Педагогічне дорадництво»
2 курс, група 2-ПДМз
Київ – 2023
Студентка Книш Вікторія Олегівна
(Прізвище, ім’я, по батькові)
направляється на виробничу переддипломну практикудо
Комунального закладу Фастівської міської ради «Центр професійного розвитку педагогічних працівників» Київської області. м. Фастів, вул. Л. Толстого, 8.
(Назва бази практики, адреса)
з _25 вересня_ 2023 р. по _22 жовтня_ 2023р.
Керівники практики:
_______________Ремньова Анжеліка Григорівна, к. пед. н., доцент____________
(з фахової методики, прізвище, ім’я, по батькові, посада)
Студент прибув до бази практики
„25”__вересня_ 2023 р.
Директор
бази практики____________ _Савчук Марина Миколаївна___
(Підпис) (Прізвище, ім’я, по батькові)
МП
Вибув з бази практики
„22 ”_жовтня_ 2023 р.
Директор
бази практики
____________ ___ Савчук Марина Миколаївна ___
(Підпис) (Прізвище, ім’я, по батькові)
МП
Настановча конференція з виробничої переддипломної практики відбудеться
„ 16 ” вересня 2023 р.
Звітна конференція з виробничої переддипломноїпрактики відбудеться
„ 06 ” листопада 2023 р.
1.1. Студент, прибувши до навчального закладу – бази практики, повинен подати керівникові практики щоденник, пройти інструктаж з правил внутрішнього розпорядку закладу, техніки безпеки, уточнити план проходження практики, отримати завдання для проведення навчально-виховної та науково-дослідної роботи.
1.2. Під час проходження практики студент зобов’язаний:
– суворо додержуватися правил внутрішнього розпорядку навчального закладу – бази практики, студент може бути відсутнім лише з дозволу керівників практики;
– сумлінно виконувати завдання практики, передбачені програмою;
– виявляти високу відповідальність, старанність, творчу ініціативу, наполегливість, організованість, дисциплінованість, педагогічний такт і гуманність;
– систематично вносити записи до щоденника з практики та своєчасно подавати на перевірку необхідну документацію.
1.3. Наприкінці практики студент звітує про виконання програми виробничої педагогічної практики на педагогічній раді навчального закладу – бази практики й подає до фахової кафедри та кафедр психолого-педагогічного циклу необхідну звітну документацію.
1.4. Підсумки виробничої переддипломноїпрактики підбиваються на підсумковій студентській конференції Інституту. Оцінювання результатів практики є диференційованим і враховується під час призначення стипендії
1.5. Студенту, який не виконав програму практики без поважних причин, отримав негативний відгук на педагогічній раді про виконану роботу або не набрав достатню кількість балів, рішенням вченої ради Інституту може бути надано право проходження практики повторно при виконанні умов, визначених фаховою кафедрою. Студент, який востаннє отримав негативну оцінку з практики, відраховується з університету.
Головна мета переддипломної практики магістрів – підготовка кваліфікованого компетентного спеціаліста, який володіє основами організації та змісту дорадчої (консультативної) діяльності, практичними навичками опису та аналізу методичних матеріалів, здатністю готувати та презентувати методичні матеріали для педагогічних працівників, планувати свою роботу відповідно до запитів педагогів та функціональних обов’язків.
Основними завданнями переддипломної практики є:
Робота магістрантів під час переддипломної практики організовується відповідно до статей 18, 50, 54, 59 Закону України «Про освіту» (2017), статей 42,48, 51, 52 Закону України «Про повну загальну середню освіту» (2020) та «Положення про центр професійного розвитку педагогічних працівників», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 29.07.2020 р. №672.
Основні результати навчання та компетентності, які вони формують у студентів у процесі переддипломної практики :
Результати навчання | Компетентності |
ПРН 3. Застосовувати навички розроблення та управління проектами. ПРН 5. Організовувати та здійснювати комунікації з представниками різних професійних груп та в міжнародному контексті. ПРН 6. Практикувати використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій у методичній роботі та педагогічному дорадництві. ПРН 7. Аргументувати власну точку зору в дискусії на основі етичних міркувань, соціально відповідально. ПРН 8. Демонструвати здатність до адаптації та дії в новій ситуації, пов’язаній з роботою за фахом, вміння генерувати нові ідеї в галузі освіти. ПРН 9. Демонструвати вміння взаємодіяти з людьми та впливати на їх поведінку. ПРН 10. Виявляти здатність до саморозвитку, навчання впродовж всього життя та ефективного самоменеджменту. ПРН 14. Застосовувати знання з акмеології та андрагогіки на практиці.
| ЗК 1. Здатність до абстрактного мислення, аналізу, синтезу. ЗК 2. Знання та розуміння предметної області та розуміння професійної діяльності. ЗК 3. Здатність проведення досліджень на відповідному рівні. ЗК 4. Навички використання інформаційно-комунікаційних технологій. ЗК 5. Навички роботи з інформацією. ЗК 6. Здатність працювати в команді. ЗК 7. Вміння виявляти, ставити та вирішувати проблеми. ЗК 8. Здатність генерувати нові ідеї (творчість). ЗК 9. Здатність спілкуватися з представниками різних професійних груп різного рівня (з експертами інших галузей знань або видів економічної діяльності). ЗК 10. Навички міжособистоївзаємодії. ЗК 11. Здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів). ЗК 12. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. ФК 3. Здатність до саморозвитку, навчання впродовж життя та ефективного самоменеджменту. ФК 4. Навички інноваційної діяльності. ФК 5. Вміння створювати та організовувати ефективні комунікації в професійній діяльності. ФК 7. Здатність розробляти проекти та управляти ними. ФК 10. Вміння використовувати освітні технології у професійній діяльності. ФК 11. Навички вивчення і впровадження передового педагогічного досвіду. ФК 12. Здатність здійснювати нагляд за дотриманням вимог та правил методичної роботи у закладах освіти. ФК 14. Вміння генерувати нові ідеї (творчість). ФК 16. Навички комунікативної культури. |
3. Перелік звітної документації студента-практиканта
Після закінчення практики магістр-практикант подає на кафедру наступні документи:
1. Щоденник переддипломної практики.
2. Індивідуальній звіт з переддипломної практики. (Оформлення звіту здійснюють згідно з ДСТУ 3008-95 «Документація. Звіти у сфері науки і техніки»).
3. Додатки до індивідуального звіту:
3.1. Опис провідних напрямів діяльності ЦПРПП (за місцем проходження практики).
3.2. Календарний план роботи консультанта (дорадника) на місяць.
3.3. План консультації щодо індивідуальної траєкторії професійного розвитку педагога.
3.4. Сценарій методичного заходу для педагогічнихпрацівників.
3.5. Аналіз діяльності методичного об’єднання та план його роботи на рік.
3.6. Адреса та зміст наповнення авторського блогу.
Переддипломна практика вважається завершеною за умови виконання студентами всіх вимог програми практики. Виконання практики завершується підготовкою та захистом звіту про практику. Матеріали до звіту студенти готують щоденно, а його безпосереднє оформлення здійснюють упродовж останнього тижня практики. Обсяг основної частини звіту (без титульної сторінки та додатків) повинен сягати 10-16 сторінок.
Студенти готують звіт про практику засобами текстового редактора Word і друкують його на стандартних аркушах формату А4 (210х297 мм). Оформлення звіту здійснюють згідно з ДСТУ 3008-95 «Документація. Звіти у сфері науки і техніки». Розміри полів: верхнє, ліве та нижнє –2,0 см, праве – 1,0 см. Надрукована сторінка не повинна перевищувати 40 рядків. Нумерують сторінки вгорі справа без крапки з використанням арабських цифр. Номер підпункту складається з номера розділу, порядкового номера підрозділу, порядкового номера пункту та порядкового номера підпункту, розділених крапкою (наприклад, 1.3.2.1.).
Відповідно до зазначеного стандарту рекомендовано такі налаштування для текстового редактора WORD. Шаблон – нормальний (Normal). Основний текст набирають шрифтом (Times NewRoman) нормального накреслення (Normal) розміром 12 pt з міжрядковим інтервалом 1,5 або розміром 14 ptз міжрядковим інтервалом 1,0.
Достовірність викладеної у звіті інформації засвідчується підписом керівника практики від організації та скріплюється печаткою організації.
Прошитий або скріплений скобами звіт та щоденник про практику (з відгуком керівника практики від організації) упродовж 3-х днів після завершення практики здають керівникові практики від кафедри, який перевіряє правильність оформлення, підписує і передає на кафедру.
Підведення підсумків практики здійснюється шляхом індивідуального захисту практики кожним студентом. Під час захисту студент розповідає комісії про проходження практики, формулює завдання практики і пояснює їхнє виконання; інтерпретує отримані результати, відстоює обрану ним методику виконання завдань.
За результатами захисту виставляють диференційовану оцінку, яку заносять до залікової відомості і залікової книжки студента за підписом керівника практики від кафедри.
Студент, який без поважних причин не виконав програму практики, не допускається до захисту магістерської роботи та відраховується з університету. В окремому випадку йому може бути надано право проходження практики повторно, а захист магістерської роботи призначено через рік. Студент, який повторно отримав негативну оцінку з практики, відраховується з вищого навчального закладу.
Якщо програма практики не виконана студентом з поважної причини, йому може надаватися можливість пройти практику у вільний від навчання час.
За результатами захисту виставляють диференційовану оцінку, яку заносять до залікової відомості і залікової книжки студента за підписом викладача від кафедри.
Комментарии
Отправить комментарий